Officebox
  • Home
  • Over Ons
  • Producten
  • Partners
  • Quickscan
  • Nieuws
  • Support
  • Contact
  • Login
  • Stap over
  • Deel via Facebook
  • Deel via Twitter
  • Deel via Linkedin

Onbeperkte ondersteuning met TopDesk

09 augustus 2016
Auteur Peter van Elst
Teamleider techniek

Eerste aanspreekpunt voor het technische team, stapt in bij complexere vraagstukken. Heeft een voorliefde voor technische breinbrekers.

Bij alle OfficeBox-abonnementen profiteert u standaard van onbeperkte gratis ondersteuning door onze professionele helpdesk. Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar en per e-mail, maar u kunt ook zelf direct gebruik maken van onze handige interactieve helpdesktool: TopDesk.

Met deze helpdesktool dient u heel eenvoudig en op uw eigen moment ondersteuningsverzoeken in. Bijvoorbeeld als iets in uw private cloud niet goed functioneert, u ergens niet uitkomt of wanneer u graag een aanpassing in uw configuratie wilt. TopDesk is veilig en overzichtelijk: Het toont u een handig overzicht van alle door u ingediende ondersteuningsverzoeken, welke helpdesk-medewerker uw verzoek behandelt en wanneer deze afgehandeld wordt. Inloggen doet u met uw persoonlijke OfficeBox-gebruikersnaam en -wachtwoord.

Voordelen van TopDesk

Het gebruik van TopDesk biedt vele voordelen. OfficeBox-gebruikers noemen onderstaande redenen om TopDesk te verkiezen boven bellen of mailen:

Direct bij de juiste persoon. U hoeft niet te wachten of doorverbonden te worden. U dient op uw eigen moment uw verzoek in en deze wordt direct ingepland bij de juiste OfficeBox-medewerker. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Heldere (schriftelijke) communicatie. In het omschrijvingsveld en de reactievelden kunt u (schriftelijk) alles kwijt wat u wilt melden. Zo blijft de communicatie helder en kunt u uw ondersteuningsverzoek en het gesprek met de helpdeskmedewerker later nog eens teruglezen.

Overzichtelijke statusupdates. Elk ondersteuningsverzoek heeft een eigen volgnummer. Met dit volgnummer blijft u eenvoudig op de hoogte van de status, acties, en communicatie rondom uw ondersteuningsverzoek.

Urgente verzoeken worden sneller afgehandeld. TopDesk maakt het mogelijk om snel urgente verzoeken bij de juiste medewerkers in te plannen en een prioritering mee te geven. Zo worden echt urgente zaken nog sneller afgehandeld.

Heeft u een vraag over dit artikel?

Ja, ik wil graag iets vragen!








  • Deel via Facebook
  • Deel via Twitter
  • Deel via Linkedin
Het Nieuwe Werken
Handige Microsoft Outlook Tips

Gebruik deze handige Microsoft Outlook Tips en haal nog meer uit Outlook dan je nu al doet! De Outlook tips worden stap voor stap uitgelegd.

Jeroen
Productinfo
Wist je al dat Officebox ook presentatieschermen levert?

Officebox wil haar klanten graag in alle ICT-behoeften voorzien. Van een werkplek, netwerk, telefonie tot […]

Athalja
Het Nieuwe Werken
Haal meer uit Microsoft PowerPoint met deze Tips!
Jeroen
OfficeBox Nieuws
Wereldgezondheidsdag: Officebox op de gezonde tour!

Officebox vindt het belangrijk om een gezonde leefstijl te stimuleren. In dit kader sponsort Officebox […]

Athalja

Officebox 2020 |

Telefoon: 088 118 3200 |

Mail: info@officebox.nl |

Privacy Statement

Eemland Wonen gaat voor veiligheid met OfficeBox Eemland Wonen Uitvaartonderneming Smorenburg Uitvaartonderneming Smorenburg kan overal werken met OfficeBox
Scroll naar bovenzijde